Ota yhteyttä

women's black crew-neck top
low-angle photo of pink and orange balloons

Tatu Levänen, fysioterapeutti (AMK)

Perusteilla pääsee pitkälle. Sillä eteenpäin minun kanssani. Tehdään perusasiat valmennuksessa kunnolla ja luotetaan omaan tekemiseen ja prosessiin. Tähdätään yhdessä pitkän aikavälin maaleihin ja jätetään nopeat pikakuurit sikseen. Fysioterapiassa suosin yksinkertaisia lähestymistapoja ilman kikkailuja. Harrastan voimanostoa, joka on myös vahvuuteni valmennuksessa.

Vahvuuksiani ovat:

• Ylävartalon TULE-vaivat

• Voimaharjoittelu (ohjelmointi ja maksimivoiman kehittäminen)

• Kuormituksen kartoittaminen ja hallinta

Ota minuun suoraan yhteyttä osoitteesta tatu@leapfysio.fi

 

low-angle photo of pink and orange balloons

Samuli Vauhkonen, fysioterapeutti (AMK)

Sekä fysioterapiassa, että valmennuksissa suosin perustellusti toimivia menetelmiä trendikkyyden sijaan. Kanssani rakennatkin täsmäaseita henkilökohtaisiin maaleihin osumiseksi. Mielenkiinnon kohteitani ovat TULE-vaivat sekä suorituskykyvalmennus erilaisten urheilulajien oheisharjoittelussa. Valmennustaustaa löytyy jääkiekon, salibandyn sekä kuntoilijoiden parista. Oma kilpaurheilu-urani alkoi natiaisena, ja jatkuu edelleen.

Vahvuuksiani ovat:

TULE-fysioterapia

Tarpeen tullen manuaalinen hoito (MET- ja faskiatekniikat)

Suorituskykyvalmennus (nopeus, voima, kestävyys)  ja sen yhdistäminen muuhun liikuntaan/urheiluun

Ota minuun suoraan yhteyttä osoitteesta samuli@leapfysio.fi

 

low-angle photo of pink and orange balloons

Konsta Kossi, fysioterapeutti (AMK)

Valmennusfilosofiani perustuu mielekkään sekä motivoivan harjoitusmallin etsimiseen juuri Sinun tarpeisiisi. Kartoitamme yhdessä tarkasti tavoitteesi toimintakyvyn kehittämisen suhteen, oli kyseessä tuki- ja liikuntaelimistön vaiva tai halu kehittää suorituskykyä lajispesifisti. Tehokasta harjoittelua pilke silmäkulmassa! Mottoni onkin ”Ole tyytyväinen, älä tyydy”.

Vahvuuksiani ovat:

• Alaraajan TULE-vaivat

• HIIT-harjoittelu (harjoittelun ohjelmointi ja suorituskyvyn optimointi)

• Kehonpainoharjoittelu (mm. Calisthenics ja liikeprogressiot)

Ota minuun suoraan yhteyttä osoitteesta konsta@leapfysio.fi

 

Yhteystiedot

Instagram: @leapfysio

Sähköposti: info@leapfysio.fi