Sydänkuntoa kohottamassa

Tuleeko liikuttua useasti, mutta toivoisit selvää kehitystä sydämen kuntoon?  Lenkkeily ja pyöräily varmasti parantavat sitä, mutta millaisia määriä niitä tulisi harjoitella ja kuinka kovaa? Kuinka paljon aikaa tulisi varata harjoitteluun? Nyt on hyvä aika keskittyä sydämen kehitykseen.

 

Mitä tapahtuu?

Tietyn tyylinen liikunta kehittää sydäntä tietyllä tavalla. Sydämen ja keuhkojen kunnosta kertovat osa-alueet siis todennäköisesti heijastavat tämän hetkistä liikkumistasi. Tiettyjen osa-alueiden, kuten esimerkiksi maksimihapenottokyvyn, kehittäminen ennaltaehkäisee tulevia sydän- ja verisuonitauteja tehokkaasti, jonka vuoksi niitäkin kannattaa kehittää.

 

Miten voimme auttaa?

Leapfysion sydänfysioterapeutit ovat erikoistuneet sydämen toimintakyvyn kehittämiseen. Lähtötason ja tilan selvittämisen jälkeen luomme suunnitelman, jonka avulla saat kehitettyä oman sydämesi toimintakykyä paremmaksi. Uskomme, että vain 90 päivässä saamme kehitettyä sydämesi kuntoa huomattavasti ja maksimihapenottokyky kehittyy ainakin 3,5 ml/kg.

 

Muutama sana Leapfysiosta

Leapfysio tarjoaa ennaltaehkäiseviä sydänterveyteen liittyviä palveluja, jotka auttavat sydänkuntoutujia selviytymään sydän- ja verisuonitauteihin liittyvistä haasteista ennen kuin niistä tulee ylivoimaisia.

Sydänkuntoutujat saavat käyttöönsä läsnä ja etänä tarjottavia sydämen terveyttä parantavia harjoituksia ja aiheeseen liittyviä materiaaleja. Sydänkuntoutujilla on myös mahdollisuus varata kahdenkeskisiä tapaamisia sydänfysioterapeutin kanssa aktiiviselle ohjaukselle ja neuvonnalle, jossa luodaan yksilöllinen suunnitelma sydänkuntoutukselle.

 

Oletko valmis investoimaan sydämeesi?

Täytä yhteydenottopyyntö, niin olemme yhteydessä! Jos haluat kuulla enemmän, niin kirjoita lisätietoihin ”Kehitys”.

 

9 + 12 =